Alle raadplegingen zijn op afspraak
U kan hier online boeken en u kan ook op bepaalde uren telefonisch ( 011 28 16 18 ) een afspraak nemen.
U wenst een afspraak voor meerdere personen
Als u een online een afspraak wenst te maken voor meerdere personen, gelieve dan voor elke persoon afzonderlijk een afspraak in te vullen
Als u uw afspraak niet kan nakomen, gelieve deze dan telefonisch of per email af te zeggen. Zo geeft u een andere patiënt de kans om deze afspraak in te nemen
U heeft een dringend probleem
U kan ons telefonisch of via email contacteren voor een dringende afspraak. Zorg er aub voor dat wij voldoende contactgegevens hebben – e-mail adres – telefoonnummer waarop u vlot opneemt – om u vlot te kunnen bereiken. Let op dat u hiervoor ten minste mailt of opbelt.
Wij kunnen geen zekerheid bieden, dat u op het gewenste ogenblik geholpen wordt, maar we proberen zo goed mogelijk ons best te doen.
U wenst een afspraak op een ander dan de online zichtbare blokken
Niet alle consultatie-ogenblikken (sloten) staan online. Er zijn een aantal mogelijkheden (sloten) vrij gehouden voor (1) dringende consultaties, (2) een probleem waarvoor de wachttijden via de online beschikbare sloten te lang is. (3) bijzondere onderzoeken die veel tijd vergen, (4) ingrepen onder lokale verdoving.
Daartoe kan u ons via email ( info@doktercox.be ) contacteren, of telefonisch ( 011/28 16 18 ) wanneer u belt binnen de consultatie-uren.
U bent een Nederlandse Patient
Hou er rekening mee dat het elektronisch dossier in België en in Nederland, niet met elkaar compatiebel zijn. Wij geven u het verslag mee.
Ook de betalingssystemen kunnen niet compatibel zijn. Daarom vragen wij Nederlandse patiënten contant geld mee te brengen. Voorzie – afhankelijk van de uitgevoerde onderzoeken – maximaal 190 Euro. Meestal echter is het te betalen bedrag aanzienlijk minder.
U ontvangt een bewijs van het betaalde bedrag voor uw zorgverzekeraar.
Het derdebetalersysteem hier in België geldt immers niet voor buitenlandse patiënten.
U bent (onverwacht) verhinderd: wat te doen
Bent u onverwacht verhinderd, gelieve ons per reply op de email-melding van de afspraak die u ontvangt, tijdig te laten weten ( dwz minstens 24 uur op voorhand ), dat u niet kan komun, opdat anderen de vrijgekomen plaats kunnen benutten. Het is een kleine moeite voor u, en maakt andere patiënten blij. U mag dat ook per mail melden: info@doktercox.be, of telefonisch tijdens de consultatie-uren. Indien u te laat of niet verwittigt kan u respectievelijk 20 en 30 Euro als administratieve kost aangerekend worden.
Afspraken
De dokter is telefonisch bereikbaar op onderstaande halve dagen. Gelieve het gesprek beknopt te houden, vermits patiënten in de omgeving kunnen zijn.
Maa | Di | Woe | Do | Vr | ||
Voormiddag | Privé | Privé | Privé | Privé: Singelbeekstraat 157 – 3500 Hasselt tel 011 28 16 18 info@doktercox.be Boek hier online | ||
Namiddag | Privé | Privé |
Medische afgevaardigden:
kunnen telefonisch een afspraak boeken.
Betaalwijze:
Onze praktijk volgt de RIZIV-tarieven en benut het derdebetalersysteem (u betaalt dus enkel het remgeld van de consultatie en de technische verstrekkingen) :
- breng steeds uw identiteitskaart mee om dit stelsel toepasbaar te maken
- wij geven de voorkeur aan betalen via de bankapp ( betalen met scannen van QR-code via Payconiq ) of contant.
- let wel: soms werkt Payconiq onverwacht niet. Dan voorkomt de beschikbaarheid van contact wel wat administratieve hinder – voorzie u in 20 Euro en 10 Euro biljet, en wat losse munten.